Mål?

dsc003481
Sitter och funderar på varför jag inte bloggat på länge. Varför sitter jag och tänker att jag ska skriva och sedan inte gör det?

Har nog för mycket att tänka på just nu. Ny lägenhet som håller på att renoveras. Saker som ska packas. Jobb som ska skötas och som inte fungerar så bra som jag vill. Känslor som åker berg och dalbana i min kropp…

Fick en fråga vad jag har för mål i mitt liv just nu. Mål? Mål? Mål? Hmm…. Jag som alltid ska prestera saker vet just nu inte vad jag har för mål. Bli lycklig…kanske…

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

