Spretande hit och dit!

Anna och LenaSommar, sommar, sommar! Bloggandet blir inte som vanligt, åtminstone inte för mig, när det är sommar. Jobb och även politik ligger liksom lite i träda vilket är meningen antar jag… Lite trist är det dock! Almedalsveckan var ett mycket trevligt undantag, förstår verkligen varför det ligger mitt i sommaren.

Jag har haft en mycket trevlig och kul helg i Stockholm. Först med kompis ute på nytt ställe halva natten, sedan ett underbart dygn ute på Värmdö. Att vara ute i en stuga utan TV och dator kan bara göra gott och kommer hända igen alldeles snart…

Snart kanske jag börjar hitta mig själv på ett mer stabilt sätt och då får jag nog mer tid, ork och lust att blogga om mer ”viktiga” saker än mitt privatliv. Den dagen kommer, var så säker, och då kommer det säkert att märkas. Fram till dess får bloggen spreta lite eftersom det är så mitt liv ser ut. Tänker inte dölja det. Tänker inte dölja vem jag är…

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

