Fredagkväll!

Sitter framför datorn med ett glas rött. provar att skriva lite mer här på min, ganska ok faktiskt, blogg. Lugnet har lagt sig. Två små sover och två aningens större är på skoldisco. Den yngre, 8-åringen, är på sitt första vilket innebär snart hemma igen. Den större, 10-åringen, har plötsligt blivit så stor att hon får gå med de stora eleverna och ska inte vara hemma förrän efter 22. Fyyy vad sent tycker en lite ängslig mamma. Och vad ska de där stora sexorna göra med min lilla, söta, naiva dotter… Hmm, kanske bara är att vänja sig.

Idol på TV snart. Ska man orka titta? Har ju inte en bärbar dator så jag kan inte sitta i soffan men kan lyssna samtidigt som jagbloggar,chattar ellervad jag nu gör. Brukar bli datorn när jag är ensam. Skulle vara roligt att få igång denna blogg så att jag känner mig bekväm och kan sätta mig enkelt när andan kommer på. Än så länge känns det lite ovant men kul. Lite skönt att bara skriva av sig lite….

Ett svar to “Fredagkväll!”

  1. Lena Says:

    Hej! Snygg bild i huvudet på bloggen! Vyn känns bekant tycker jag…………😀
    /Lena

Kommentera

