Yes! Äntligen!

Äntligen har jag fått köpa mig en bärbar dator. Har dock inte kopplat upp mig med den ännu, behöver lite hjälp. Tur man har vänner som är riktigt high tec… Imorgon ska den vara klar att överta och chatta, blogga, umgås med!

Ikväll blir det lugnt igen. Bara barnmys och datafix tror jag. Måste få tid att skriva lite mer viktigt här och komma fram till hur man sätter in roliga saker som foton och sånt. Vill ju gäöra min blogg lite mer politisk också, devs mer viktig och intressant. Inte bara en massa blaj blaj…

Ett svar to “Yes! Äntligen!”

  1. Ingrid Fyrebo Says:

    Kul med ny dator. Om vi köper en till är det för att ha en säker dator att betala räkningar osv. med så kan pappa leka vidare med den gamla. Kram mamma

Kommentera

