Fars dag med ny dator till mor!

Här sitter jag i soffan med min nya dator och sne-tittar på en film samtidigt. Kanske kan låta trist och banalt för en som inté vet så mycket men de som känner mig vet att jag bara haft en stationär dator som dessutom börjar bli gammal och seg och inte riktigt vill var med i Annas ganska snabba, heta och intensiva tempo. Därför har nu Anna bytt ut sin sega stora klump mot en aningens mindre´, snyggar, coolare och framför allt roligare bärbar dator. Nu ska det skrivas en massa och hon hoppas att någon så småningom finner nöje i att läsa det.

s746903302_784265_32021 Ville bara sätta in en bild för att visa var jag just nu skulle vilja vara om det var en annan årstid. Just nu är det nog GANSKA kallt och blåsigt där. Landsort….Burr… Men på sommaren…Mmm…Det bästa stället i hela världen. Säger en som inte varit någonstans knappt. Kanske ska erkänna det, har bara varit i några länder i Europa och nu var det flera år sedan sist. Många gånger gravid och många små barn, dvs inte så mycket cash i kassan. Skulle hemskt gärna åka till Tailand, någon som vill slänga ut lite pengar och ta med mig?

Imorgon är det måndag vilket innebär jobb för de flesta. Jag ska läsa på nämndhandlingar, skriva inbjudan till min Socialdemokratiska förenings medlemsmöte och även skriva en sammanfattning. Mycket att fixa. Två möten med socialnämnd i veckan och ett med skolnämnden. Mycket politik = rolig vecka! Hoppas kunna hitta på något kul till helgen men har uppmärksammat att de flesta av mina vänner redan är uppbokade. Några roliga förslag?

Kommentera

