Att vilja så mycket!

dsc001943
Jobba. Träna. Umgås med familj. Nämnder. Socialdemokraterna. Vänner. Läsa. Blogga. Chatta. Kunna. Veta. Inte veta. Sova. Vakna. Äta.

Finns det något slut på allt jag vill göra? Har jag realistiska mål? Har jag tänkt igenom alla projekt ordentligt? Har mina nära och kära godkänt dom?

Nej. Nej. Nej. Nej. Det är väl de svar jag kan ge. Vet inte vad det innebär. Är jag stressad? Vad är stress? Kommer jag att klara mig från ytterligare en krasch? Det vet jag inte men håller tummarna.

Kommentera

