Sossar kan!

Vad glad jag blir när jag läser dagens SvD om vänsterns nya färdriktning. Kan inte låta bli att le lite och känna mig stolt för att mitt parti inte bara sitter och väntar in valet utan faktiskt lyssnar på sina väljare och jobbar fram en modern och genomtänkt politik.

För ingen kan komma och säga något annat. Rådslagen är något som åtminstone inte jag sett hos borgarna och har svårt att tro mig kunna hitta i framtiden. De jobbar inte så, de anställer proffs för de tror att svenska folket inte har kunskaper som är viktiga för Sverige!
roslogga32

Kommentera

