Min nya lya

Ligger i min nya säng i min nya lägenhet och funderar på hur denna soliga dag kommer att se ut. Det är väldigt tyst och lugnt här. Inga barn. Bara Anna…
Lägenheten börjar se klar ut, bara lite detaljer som saknas så som socklar, några lister och en del inredning. Betongväggar är inte att leka med…hmm…
Hade min första riktiga gäst här igår kväll. Camilla var här och åt mat, drack lite och snackade en massa tjejsnack. Blev tom lite Singstar till min stora glädje. Jättekul! Mer sånt. Jag skulle ut på krogen men ångrade mig. Kändes inte så viktigt när det väl kom till kritan.
Idag är det välupptakt på stan. Sossarna ska starta upp det viktiga arbetet med att få medborgarna att se vikten i att röstan den 7 juni i valet till EU-parlamentet. Jag ska till stortorget och sluta upp.
Sedan är det lugnt. Inga mer bestämda planer. Måste lära mig att leva mer på detta sätt. Inga måsten förutom de saker som verkligen ÄR måsten. Inte sånt som jag lägger in för att de verkar kul och som sedan slutar som måsten…
Lite bilder på min lya ska jag lägga ut här. Kanske någon som tycker det är kul att se.
DSC00677DSC00678DSC00680

2 svar to “Min nya lya”

  1. Camilla Says:

    Tack för en trevlig kväll med god mat, nästa gång slår jag dig på Sing star !

    Camilla

  2. Anna Rosmark Says:

    Satsa inte för högt gumman😉

Kommentera

