ALMEDALEN 2009

DSC00266
Yes! Endast en hel dag kvar innan det bär av med bilen till Nynäshamn och färjan till Visby tillsammans med min underbara vän Lena. Kan knappt tro att det redan är dags, jag som bokade detta för nästan ett halvår sedan…

Vad ska jag då göra i Visby och Almedalen? Givetvis ha semester men inte bara. Träffa en massa roliga människor, både politiker och andra. Skapa kontakter, gå på intressanta seminarier och ha roligt på kvällarna. Solen måste jag förstås hinna med när veckan ska bjuda på medelhavsvärme.

Kan inte tänka mig en mer perfekt semester för mig just nu, i detta läge av allvar som mitt liv har bjudit på den sist tiden. Almedalsveckan ser jag som en nystart på olika sätt. På politiken, min framtida karriär och även på framtida relationer. Vem vet, jag kanske kommer hem med en massa nya kunskaper, upplevelser och erfarenheter…

Kommentera

