Tankar…

Maybe the time has come. Maybe the time has come to take all of my senses and just go. Go into the future and make pease with my past. I dont know if I want to and/or if I can…

Vem kan säga mig vad som är rätt? Vem kan säga mig vad som är rätt just nu i mitt liv? Kanske bara jag själv. Alla mina underbara vänner har redan precis klart vad jag bör men är det verkligen det rätta? Kanske kan bara svaret komma inifrån mig själv. Där inne där själen bor…

2 svar to “Tankar…”

  1. ulrika Says:

    hej..
    jag måste bara få säga dig vilken underbra blogg du har!
    jag känner igen mig i så mkt i det du skriver!!!

    mvh från ulrika i mörka småland

  2. Anna Rosmark Says:

    Åh, vad gullig skrivet av dig! Du anar inte hur mycket jag just nu behöver sådan positiv feedback..
    Ska bli ännu bättre på att skriva mer. Känns ibland som välbehövlig terapi.
    Anna

Kommentera

