Bloggar och valet.

Idag har jag haft ett intressant besök hemma i min lägenhet. Tvärsnytt var här och intresserade sig för min blogg och hur den kan påverka opinionen inför valet nästa år. Spännande… Många tankar som far genom mitt huvud.
VILL jag påverka med min blogg? Självklart! KAN jag påverka med min blogg? Kanske… VILKA påverkar jag? Kanske bara de redan frälsta eller går det att locka fler att intressera sig för politik, för sossarna, för samhället, för människor med svåriheter, för klimat, för skola, för sociala frågor…HJÄLP!!!

Guuud vad många saker jag vill prata om, diskutera, opponera om. Självklart kommer bloggar vara med och påverka valet och inte bara bloggar utan alla andra olika communities som är aktiva. Facebook… För att inte tala om facebook. Ett fantastiskt forum för nätverkande och diskussioner. Jag vet att det finns de som inte än insett detta forums storhet och envisas med att prata dåligt om det. Antingen är de rädda för facebook eller så är de bara inte insatta för detta forum är uppstart till många intressanta saker i samhället och till utveckling.

2 svar to “Bloggar och valet.”

  1. Ger S-högkvareter ordergivning till rödabloggare? « Kent Persson (m) blogg Says:

    […] Tvärsnytt intervjuas Anna Rosmark, socialdemokratisk bloggare. Hon utrycker något som faktiskt delvis förvånar mig. De sossar som […]

  2. Allt om Alliansen @ Spotlife Says:

    […] Tvärsnytt intervjuas Anna Rosmark, socialdemokratisk bloggare. Hon utrycker något som faktiskt delvis förvånar mig. De sossar som […]

Kommentera

