Vem läser en gammal blogg?

Fick för mig att googla mig själv en dag som denna då jag vabbar med min yngsta dotter och är allmänt sysslolös. Massor av resultat kommer upp och klickar jag på bilder så ser jag en drös av relativt gamla bilder, nästan alla från denna blogg.
En ganska självklar tanke dyker upp i mitt huvud… Allt jag skriver och lägger in finns kvar! Jo visst är detta något jag ständigt påminner mina tonårsdöttrar om men räknar ofta bort mig själv. Varför vet jag inte, kanske för att jag liksom inte räknas på samma sätt för mig. Barnen är så otroligt mycket viktigare vilket är en skön och behaglig känsla.
Men… Ändå funderar jag idag på vad alla mina avtryck i cybervärlden betyder för mig, mina barn och andra som jag känner eller är bekant med. Både spännande och lite scary tankar…

Bild

Kommentera

